Desculpe, a oferta não está disponível,
mas você pode realizar uma nova pesquisa ou explorar ofertas semelhantes:

Operador De Call Center

DescriçãoOperador de Atendimento ao Cliente (Call Center)Descrição:Estamos procurando um Operador de Atendimento ao Cliente para se juntar à nossa equipe din...


Desde Nova Saúde - Rio de Janeiro

Publicado a month ago

Líder De Atendimento Bilíngue – Rio De Janeiro – Rj

Atribuições: Garantir o atendimento adequado aos clientes pela equipe da loja; acompanhar as operações e os resultados da equipe; treinar e reciclar a equipe...


Desde Buscarvagas - Empregos E Consultoria Brasil - Rio de Janeiro

Publicado a month ago

Recepcionista Bilingue

Olá, Somos a Veralana.Transformamos desafios em oportunidades Há mais de duas décadas, a Veralana tem sido a escolha definitiva quando se trata de gestão e o...


Desde Veralana Recursos Humanos - Rio de Janeiro

Publicado a month ago

Copeira Diretoria - Rio De Janeiro - Rj

Atribuições:Disponibilidade de horário**Requisitos**Experiência comprovada em carteira, para atender Diretoria de empresa de grande porte.**Jornada de trabal...


Desde Buscarvagas - Empregos E Consultoria Brasil - Rio de Janeiro

Publicado a month ago

Customer Success Specialist

Customer Success Specialist
Empresa:

Jules



Função de trabalho:

Atendimento ao Cliente

Detalhes da Vaga

**Hi there! We are Jules and our client is looking for a** Financial Analyst!****Key Responsibilities**:- ** SQL Technical Assistance**:Utilize SQL for data retrieval and manipulation to effectively support customer needs, indicating a blend of customer service and technical capabilities.- ** High-Quality Service**:Commit to outstanding customer service, reflecting FuelTrac's standards through personalized support and proactive problem-solving.***Requirements**:- **Customer Support Experience**:Proven background in customer support roles, showcasing the ability to maintain customer satisfaction and loyalty.- ** SQL Proficiency**:Understanding of SQL, capable of executing database queries to analyze and troubleshoot customer issues.- ** Excellent English Communication**:Strong verbal and written English skills for clear, effective customer interactions.**Experience and Skills**:- Bilingual with Strong English: Ability to communicate fluently in English and another language, beneficial for a multicultural customer base.- Relevant Experience: 2-3 years in customer support, indicating a developed skill set in handling complex customer interactions and technical issues.- Technical and Additional Skills: SQL knowledge and familiarity with the software industry preferred.- Experience in call centers or sales environments is advantageous, enriching customer engagement and resolution strategies.If this opportunity sounds good to you, send us your resume!


Fonte: Whatjobs_Ppc

Função de trabalho:

Requisitos

Customer Success Specialist
Empresa:

Jules



Função de trabalho:

Atendimento ao Cliente

Built at: 2024-06-21T03:45:01.878Z