Desculpe, a oferta não está disponível,
mas você pode realizar uma nova pesquisa ou explorar ofertas semelhantes:

Operador De Call Center

DescriçãoOperador de Atendimento ao Cliente (Call Center)Descrição:Estamos procurando um Operador de Atendimento ao Cliente para se juntar à nossa equipe din...


Desde Nova Saúde - Rio de Janeiro

Publicado 21 days ago

Líder De Atendimento Bilíngue – Rio De Janeiro – Rj

Atribuições: Garantir o atendimento adequado aos clientes pela equipe da loja; acompanhar as operações e os resultados da equipe; treinar e reciclar a equipe...


Desde Buscarvagas - Empregos E Consultoria Brasil - Rio de Janeiro

Publicado 21 days ago

Recepcionista Bilingue

Olá, Somos a Veralana.Transformamos desafios em oportunidades Há mais de duas décadas, a Veralana tem sido a escolha definitiva quando se trata de gestão e o...


Desde Veralana Recursos Humanos - Rio de Janeiro

Publicado 21 days ago

Atendente De Loja - Catete

Somos a** Maior Rede de Pizzas do Mundo** e queremos alimentar cada momento com mais sabor e diversão!Acreditamos no poder da diversidade e incentivamos o po...


Desde Domino'S Pizza Brasil - Rio de Janeiro

Publicado 21 days ago

Recepcionista
Empresa:

Fresenius Medical Care


Detalhes da Vaga

Level Description'Support' Leveling Guide consists of jobs that provide administrative and customer service support. Work is typically guided by precedent and performed using established procedures and techniques.Market SummaryReceives and greets customers and visitors. Answers general questions, issues control badges as required, records visitors arrival and departures. May check employee identification. May perform incidental clerical duties.Impact- Entry level operational position typically requiring little or no prior knowledge or experience.- Tasks are simple and typically impact own area of work only.Communication- Interacts often with internal stakeholders within own team.- Conveys information to internal parties within job area/team in accordance with standard guidelines and procedures.Innovation- Interacts often with internal stakeholders within own team.- Conveys information to internal parties within job area/team in accordance with standard guidelines and procedures.Knowledge- Typically requires high school diploma and 0-2 years of experience, or an equivalent combination of training and experience.


Fonte: Whatjobs_Ppc

Função de trabalho:

Requisitos

Recepcionista
Empresa:

Fresenius Medical Care


Built at: 2024-06-13T11:32:08.042Z