Desculpe, a oferta não está disponível,
mas você pode realizar uma nova pesquisa ou explorar ofertas semelhantes:

Cs Onboarding - Analista De Implantação

Somos a Cortex, a plataforma brasileira líder em inteligência de Go-To-Market e o maior investimento em Inteligência Artificial aplicada a negócios na Améric...


Desde Cortex - São Paulo

Publicado 4 days ago

Estágio De Suporte Técnico

MUITO PRAZER, SOMOS A SOLUCX! A SoluCX é a parceira das empresas que vencem na era das experiências (CX/EX). Nossas soluções envolvem tecnologia, consultoria...


Desde Solucx - Solutions For Customer Experience - São Paulo

Publicado 4 days ago

Desenvolvedor Backend

Atuação remota. Requisitos: Experiência comprovada como Desenvolvedor Backend, em uma posição sênior. Proficiência em C# e .Net Core. Experiência em desenvol...


Desde Capitani Group - São Paulo

Publicado 4 days ago

Técnico Mecatrônico - Paraná

Responsável pelo atendimento aos chamados técnicos de campo, realizando manutenção corretiva e preventiva, instalação de equipamentos, suporte técnico e orie...


Desde Reference - São Paulo

Publicado 4 days ago

Network Voice Specialist

Network Voice Specialist
Empresa:

Hcltech


Detalhes da Vaga

www.Hcltech.Com Requirements and Qualifications: Knowledge of various PBX systems including Cisco, Avaya. Primary Cisco Call manager.Configure Session Border Controllers & Voice Gateways, SIP trunks (Centralized, Local).Knowledge of VoIP protocols such as SIP, H323, RTP, TCP, UDP, Voice CodecsImplement and support the technology change from Carrier ISDN (E1/T1) circuits to centralized Carrier SIP and from Legacy PBX to Microsoft Teams Direct RoutingKnowledge of Cisco Expressway (Core and Edge)Troubleshooting Voice Infra issuesFamiliarity with Cisco TAC cases and software updates.Implementation and support of Microsoft Teams Phone System and Microsoft Teams Direct RoutingExtensive knowledge of Microsoft Teams Voice including Conferencing, Voicemail & Auto AttendantExperience with Microsoft Teams administration, 3rd party app integrations, Call Quality dashboard etc.Experience with end point management & security including Teams Room systems (Video)Understanding of Incident, Request & Change management in ticketing toolExcellent communication and collaboration skills Advanced english Nice to have: knowledge of PowerShellUnderstanding of SharePoint, Jira for project management would be an added advantageAbility to handle Cisco TAC cases and Cisco software updates


Fonte: Jobtome_Ppc

Função de trabalho:

Requisitos

Network Voice Specialist
Empresa:

Hcltech


Built at: 2024-05-15T12:46:43.510Z