Desculpe, a oferta não está disponível,
mas você pode realizar uma nova pesquisa ou explorar ofertas semelhantes:

Desenvolvedor Oracle Ebs

Desenvolvedor Oracle EBSNível Sênior - Sorocaba/SP Sólida experiência com desenvolvimento em implementações e configurações do Oracle EBS,Conhecimento em est...


Desde Hrsoul Hunting Relationship - São Paulo

Publicado a month ago

Auxiliar Técnico

DescriçãoO técnico em eletrônica atuará na área de manutenção. A área de manutenção o profissional tem a possibilidade de trabalhar internamente, hospitais, ...


Desde Centerlab - São Paulo

Publicado a month ago

Técnico De Informática

DescriçãoInstalar, configurar e parametrizar equipamentos e sistemasRealizar manutenções preventivas e corretivas em equipamentos, realizando troca de peças,...


Desde People It Tecnologia - São Paulo

Publicado a month ago

Desenvolvedor Oracle Ebs

DescriçãoDesenvolvedor Oracle EBSNível Sênior - Sorocaba/SPSólida experiência com desenvolvimento em implementações e configurações do Oracle EBS;Conheciment...


Desde Hrsoul - São Paulo

Publicado a month ago

Desktop Support L2

Desktop Support L2
Empresa:

Tata Consultancy Services



Função de trabalho:

Tecnologia da informação

Detalhes da Vaga

Come to one of the largest IT services companies in the world!! Here you can transform your career!Why join TCS? Here at TCS we believe that people make a difference, which is why we live in a culture of unlimited learning and full of opportunities for mutual improvement and development. The ideal setting to expand ideas through the right tools, contributing to our success in a collaborative environment.We are looking for Desktop Support L2 that who wants to learn and transform.Must-Have:Experience in End User Computing – Laptop, Desktop support.Service ManagementService NowKnowledge of ITIL processesRole of Responsibility:Deploy software and Hardware in End User Computing area.Trouble shooting and deploying end user compute including Laptop/ Desktop/Notes/O365/ Hardware/COTS and Mobile applications.Troubleshooting on Application SupportTroubleshooting on VPN software and Collaboration toolsTroubleshooting on Password Reset tools and Remote Control tools.Strong knowledge of Microsoft based operating systems with emphasis on Windows 10, Windows 11 and MS OfficeWorking experience in ServiceNowExcellent communication skills (Local language is MUST along with English)Knowledge on Service Management / ITIL processPC Asset Support: Add, Move, Change, Update, Reassign of laptop / desktop devicesManage hard and soft break fix services for laptops and desktops. Laptop and Desktop support admin with PC cycle and IMACD experienceWhat can you expect from us? Professional development and constant evolution of your skills, always in line with your interests. Work opportunities outside Brazil. A collaborative, diverse, and innovative environment that encourages teamwork.What do we offer?TCS Benefits – Brazil:Health InsuranceDental PlanLife InsuranceTransportation voucherMeal/food vouchersChildcareGym PassTCS GemsTCS Cares – 0800 free of charge, which offers psychological (24 hours a day), legal, social and financial assistance to membersPartnership with SESCReimbursement of CertificationsFree TCS Learning Portal – Online Courses & Live TrainingOpportunity for international experienceDiscount Partnership with Universities and Language SchoolsBring Your Friend – By referring people, you become eligible to receive a bonus for each hire – Recognition for performanceXcelerate – Car Plataforma de Carreira de Mentoria GratuitaNa TATA Consultancy Services promovemos uma cultura inclusiva, trabalhamos sempre pela equidade. Isso vale para Gênero, Pessoas com Deficiência, LGBTQIA+, Religião, Raça, Etnia. Todas as nossas oportunidades são baseadas nesses princípios. Pensamos em diferentes ações de inclusão e responsabilidade social, a fim de construir um TCS que respeite a individualidade. Venha ser um TCSer!


Fonte: Jobtome_Ppc

Função de trabalho:

Requisitos

Desktop Support L2
Empresa:

Tata Consultancy Services



Função de trabalho:

Tecnologia da informação

Built at: 2024-06-18T21:26:13.617Z