Customer Support Agent (Brazil)

Customer Support Agent (Brazil)
Empresa:

Perform Cs


Detalhes da Vaga

Reports to: Customer Support Team Leader Salary: €10.000 per year Summary of Responsibilities Working closely with other departments to handle customer queries. Providing the best possible answers and solutions tothe customers (via emails and live chat). Communicating effectively and efficiently with players and colleagues to ensure delivery of business objectives and targets. Working 24/7 shift pattern. Meeting personal/customer support team targets. Handling customer complaints, providing appropriate solutions and alternatives within the time limits; following up to ensure resolution Keeping records of customer interactions, processing customer accounts and filing document. Following communication procedures, guidelines and policies. Identifying and assessing customers' needs to achieve satisfaction. Person Specification Professional level in Brazilian Portuguese (verbal and written) iGaming experience Excellent communication skills Customer oriented Intermediate skills in Microsoft Tools (Excel, Word, Power Point) Ability to work under pressure Self-Motivated Team player


Fonte: Talent_Dynamic-Ppc

Função de trabalho:

Requisitos

Customer Support Agent (Brazil)
Empresa:

Perform Cs


Operador(A) De Atendimento

Executar processo de abertura de ficha, garantindo o cadastro correto do cliente e da solicitação do médico/cliente das exigências dos planos de saúde e o pa...


Desde Manpower Group - São Paulo

Publicado 9 days ago

Porteiro

Será responsável por fiscalizar, observar e orientar a entrada e saída de pessoas, receber, identificar e encaminhar as pessoas aos destinatários. Beneficios...


Desde Auge Recursos Humanos E Serviços Empresarias - São Paulo

Publicado 9 days ago

Custome Service – Assistente De Atendimento

Mantém contato com diversas áreas da empresa de modo a tirar as dúvidas do pessoal para correta execução dos serviços e procedimentos;Acompanhar e dar suport...


Desde Sucessor-Rh Seleção E Desenvolvimento De Pessoas Ltda - São Paulo

Publicado 9 days ago

Analista Em Customer Success - Pl

MUITO PRAZER, SOMOS A SOLUCX! A SoluCX é a parceira das empresas que vencem na era das experiências (CX/EX). Nossas soluções envolvem tecnologia, consultoria...


Desde Solucx - Solutions For Customer Experience - São Paulo

Publicado 9 days ago

Built at: 2024-05-20T18:49:10.184Z