Desculpe, a oferta não está disponível,
mas você pode realizar uma nova pesquisa ou explorar ofertas semelhantes:

Analista De Compliance Pld-Ft - Pleno

Você já imaginou trabalhar numa bantech que oferece aos clientes e parceiros um sistema de contratação de empréstimos de seguro, rápido e de fácil entendimen...


Digio - São Paulo

Publicado 9 days ago

Analista Contábil Pleno (Latam)

**Endereço** Avenida Paulista, 1294, Bela Vista - São Paulo, SP **Como é o ambiente de trabalho?** Nos esforçamos para manter um ambiente descontraído, onde...


Grupo Smart Fit - São Paulo

Publicado 9 days ago

Auxiliar Auditoria Interna - Sede Administrativa

A Auditoria tem em sua essência identificar deficiências em sistemas e processos de controle, para assim melhorá-los. Com esse intuito o Grupo Muffato busca...


Grupo Muffato - São Paulo

Publicado 9 days ago

Analista Fiscal

**Responsabilidades**: Emissão e conferencia de notas fiscais Apuração de Impostos (IR, PIS, COFINS, CSLL, INSS e demais) Conhecimento em Difal, ICMS-ST e ...


Sim Concessionarias - São Paulo

Publicado 9 days ago

Consultor De Auditoria Interna Sênior | Senior Associate 2

Detalhes da Vaga

Line of Service
Advisory Industry/Sector
Not Applicable Specialism
Risk Management Level
Senior Associate Job Description & Summary
A career in our Risk Assurance Internal Audit - Client Services practice, within Risk Assurance Compliance and Analytics services, will provide you with the opportunity to assist clients in developing analytics and technology solutions that help them detect, monitor, and predict risk. Using advanced technology, we're able to focus on establishing the right controls, processes and structures for our clients to ensure that decisions are based on accurate information and assure that information provided to third parties is accurate, complete, and can be trusted.

Our team supports clients development of a risk management and governance framework and provides consulting and investigatory advice.We apply a wide range of assurance techniques, with a strong emphasis on risk management, performance improvement, change management. Resumo da Posição:Estamos em busca de um profissional experiente e altamente qualificado para desempenhar um papel fundamental em nosso time de Auditoria Interna. É fundamental que o candidato seja fluente em espanhol, pois irá se comunicar diretamente com equipes de um projeto LATAM. Além disso, o perfil que buscamos deve apresentar experiência na condução de projetos de auditoria interna, elaboração e implementação de controles internos e realização de análises de cenários de riscos operacionais. Requisitos Mandatórios: Espanhol avançado ou fluente Atuação em nível sênior ou pleno em projetos de auditoria interna, controles internos e/ou gestão de riscos. Formação completa em Administração, Ciências Contábeis ou cursos correlatos. Disponibilidade para viagens nacionais e internacionais.  Requisitos Desejáveis: Proficiência em metodologias de auditoria e boas práticas, incluindo SOX, COSO e COBIT. Soft Skills: Capacidade de trabalhar em equipe; Comprometimento com prazos e foco em eficiência; Boa comunicação; Relacionamento interpessoal; Raciocínio lógico. Responsabilidades: Conduzir auditorias internas e consultorias em gestão de riscos, assegurando a conformidade com regulamentações e padrões relevantes. Mapear processos organizacionais e identificar áreas de melhoria em termos de eficiência e eficácia. Desenvolver e implementar controles internos eficazes para mitigar riscos e garantir a integridade das operações dos clientes. Realizar relatórios de auditoria Manter-se atualizado sobre as melhores práticas do setor e tendências em auditoria. ----------------------------- ------------------------ ---------------------------------- ----------------------------------
To really stand out and make us fit for the future in a constantly changing world, each and every one of us at PwC needs to be a purpose-led and values-driven leader at every level. To help us achieve this we have the PwC Professional; our global leadership development framework. It gives us a single set of expectations across our lines, geographies and career paths, and provides transparency on the skills we need as individuals to be successful and progress in our careers, now and in the future.
As a Senior Associate, you'll work as part of a team of problem solvers, helping to solve complex business issues from strategy to execution. PwC Professional skills and responsibilities for this management level include but are not limited to:
Use feedback and reflection to develop self awareness, personal strengths and address development areas.Delegate to others to provide stretch opportunities, coaching them to deliver results.Demonstrate critical thinking and the ability to bring order to unstructured problems.Use a broad range of tools and techniques to extract insights from current industry or sector trends.Review your work and that of others for quality, accuracy and relevance.Know how and when to use tools available for a given situation and can explain the reasons for this choice.Seek and embrace opportunities which give exposure to different situations, environments and perspectives.Use straightforward communication, in a structured way, when influencing and connecting with others.Able to read situations and modify behavior to build quality relationships.Uphold the firm's code of ethics and business conduct. #LI-DNI Education (if blank, degree and/or field of study not specified)
Degrees/Field of Study required:
Degrees/Field of Study preferred: Certifications (if blank, certifications not specified) Required Skills Optional Skills Desired Languages (If blank, desired languages not specified) Travel Requirements Available for Work Visa Sponsorship? Government Clearance Required? Job Posting End Date
December 31, 2023


Salário Nominal: A acordar

Fonte: Appcast_Ppc

Função de trabalho:

Requisitos

Built at: 2024-11-10T19:40:25.435Z