Service Desk Analyst

Service Desk Analyst
Empresa:

Wipro


Detalhes da Vaga

Capacidades: Administrador de Redes ? Ambiente Windows e Linux Monitoramento com Zabbix Conectividade, Pfsense, Windows Server, Switch, CentOS. Tr?s anos de conhecimento em suporte. Certifica??o Cisco ou LPI 1. Preferencialmente tem que ter ITIL Foundation. (Se n?o tiver vai ter que tirar com o tempo) Ter pelo menos tr?s anos de experiencia em suporte de infra n2 ou n3. Ter curso superior completo na ?rea de TI. Linux Admin


Fonte: Talent_Ppc

Função de trabalho:

Requisitos

Service Desk Analyst
Empresa:

Wipro


Work From Home Junior Python Developer

Location: Remote WFH All Latin American Candidates are welcome to applyOverview of the Role:We are looking to hire a skilled Junior Python Developer capable ...


Desde Workling - Rio Grande do Norte

Publicado 10 days ago

Smart Working Even Without Experience

Work from home part-time or full-time, via the internet, and/or offline with Clubshop.Working via the internet and/or offline with ClubShop Rewards means wor...


Desde Clubshop - Rio Grande do Norte

Publicado 10 days ago

Rn Expert Em Interação Suporte A Investimentos

**Já pensou em trabalhar em um lugar dinâmico, em um ambiente colaborativo de constante transformação e crescimento? Venha fazer parte do nosso time!****#Vem...


Desde Teleperformance - Rio Grande do Norte

Publicado 14 days ago

Work From Home User Interface Designer

Recognized as the leading software development company in the Americas, our client offers 100% remote modality and an excellent work environment in which emp...


Desde L.A. Head Hunter - Rio Grande do Norte

Publicado 21 days ago

Built at: 2024-05-23T16:58:59.744Z