Desculpe, a oferta não está disponível,
mas você pode realizar uma nova pesquisa ou explorar ofertas semelhantes:

Estágio Em Finanças - Rf Parnamirim/Rn

Área de atuação: VarejoLocalização: Acari-RNAtribuições: Dar suporte ao setor financeiro e comercial auxiliando na emissão de notas fiscais, duplicatas, orga...


Desde Posta Vagas Brasil - Rio Grande do Norte

Publicado 4 days ago

Estágio Em Finanças - Rf Parnamirim/Rn

Área de atuação: FinançasLocalização: Parnamirim-RNAtribuições: Dar suporte ao setor financeiro e comercial auxiliando na emissão de notas fiscais, duplicata...


Desde Posta Vagas Brasil - Rio Grande do Norte

Publicado 4 days ago

Estágio Em Finanças – Assessoria – Parnamirim - Rn

Revisão de controles internos; Condução dos testes de auditoria; Preparação de relatórios financeiros; Organização de documentos internos e de auditoria Cont...


Desde Buscarvagas - Empregos E Consultoria Brasil - Rio Grande do Norte

Publicado 4 days ago

Gerente Administrativo (Financeiro) - Comércio Varejista E Atacadista

Área de atuação: AdministraçãoLocalização: São José de Mipibu-RNAtribuições: Relatórios: Responsável por elaborar relatórios gerenciais para fornecer à diret...


Desde Posta Vagas Brasil - Rio Grande do Norte

Publicado 4 days ago

13X Claims Administrators

13X Claims Administrators
Empresa:

Human Accent



Função de trabalho:

Financeiro

Detalhes da Vaga

Our client is an insurance administrator and they assist with the process flow of business between broker and insurer. The company is trusted, respected, and highly acclaimed. They pride themselves on being able to offer forward-thinking strategies and smart solutions, helping to achieve their client's goals. They have vacancies available for 10x Claims Administrators on a permanent basis. Kloof - KZN area. Minimum Requirements: Matric / Grade 12 completed1 Year experience working in a Call Centre handling inbound and outbound callsExperience in dealing with the public will be advantageous.Answering phones from customers professionally and responding to customer inquiries and complaintsExcellent communication skills, including verbal with proper grammarAbility to work with others in a close manner.Good computer skills. (Able to work on Excel capturing data)Good multi-tasking skillsAble to handle pressure in a busy call centreWorking Days - Monday - Friday (2x Shift System 08h00 - 16h30 & 08h30 - 17h00 (Saturday's 08h00 - 13h00) (Overtime is paid on Saturdays)Salary R8500 per monthPlease attach your updated cv, qualifications (include Matric certificate) and id

#J-18808-Ljbffr


Fonte: Jobleads

Função de trabalho:

Requisitos

13X Claims Administrators
Empresa:

Human Accent



Função de trabalho:

Financeiro

Built at: 2024-05-16T23:39:14.366Z