Customer Support Agent (Brazil)

Customer Support Agent (Brazil)
Empresa:

Perform Cs



Função de trabalho:

Atendimento ao Cliente

Detalhes da Vaga

Reports to: Customer Support Team Leader Salary: €10.000 per year Summary of Responsibilities Working closely with other departments to handle customer queries. Providing the best possible answers and solutions tothe customers (via emails and live chat). Communicating effectively and efficiently with players and colleagues to ensure delivery of business objectives and targets. Working 24/7 shift pattern. Meeting personal/customer support team targets. Handling customer complaints, providing appropriate solutions and alternatives within the time limits; following up to ensure resolution Keeping records of customer interactions, processing customer accounts and filing document. Following communication procedures, guidelines and policies. Identifying and assessing customers' needs to achieve satisfaction. Person Specification Professional level in Brazilian Portuguese (verbal and written) iGaming experience Excellent communication skills Customer oriented Intermediate skills in Microsoft Tools (Excel, Word, Power Point) Ability to work under pressure Self-Motivated Team player


Fonte: Talent_Dynamic-Ppc

Função de trabalho:

Requisitos

Customer Support Agent (Brazil)
Empresa:

Perform Cs



Função de trabalho:

Atendimento ao Cliente

Recepcionista/Secretária/Telefonista - Labelcolor

Recepcionar clientes, visitantes e fornecedores e averiguar suas necessidades e direcioná-los às pessoas/local procurados;Prestar atendimento telefônico dire...


Desde Burh - São Paulo

Publicado 10 days ago

Atendente E Barista

Atuará com;- Preparo de bebidas e alimentos em geral- Atendimento ao balcão- Manutenção e conservação do espaço de trabalhoNecessário ter boa comunicação, di...


Desde Go Coffee - São Paulo

Publicado 10 days ago

Analista De Customer Service - Promo

Com 25 anos de experiência, somos especialistas no atendimento ao marketing dos setores de bens de consumo e saúde. A **Mundial Logistics Group **busca surpr...


Desde Mundial Logistics Group - São Paulo

Publicado 10 days ago

Operador De Atendimento I -Osasco

Irá atuar no setor do SAC atendimento ao cliente, esclarecendo dúvidas, segunda vida de fatura, atualização de dados cadastrais com vendas no final da ligaçã...


Desde Grupo Mazzini - São Paulo

Publicado 10 days ago

Built at: 2024-05-20T05:18:52.189Z